donderdag 22 maart 2012

Johnny Depp

Cadeautje nummer twee is klaar en ingepakt !
Mijn dochter, die vandaag 16 geworden is, is namelijk zwaar verslaafd en verliefd op deze jongen.
Geen slechte keus, vind ook ik.
Dus, vermits ze alles verzamelt dat te vinden is over hem, is het volgende zelfgemaakt cadeau toch passend, denk ik.


Inderdaad, een t-shirt met daarop, in geflockte letters, de naam van haar grote favoriet.
Op de foto hangt de t-shirt over een levensgrote, kartonnen Johnny, die zich op haar kamer bevindt.
Op de achtergrond zie je enkele van de massa's posters van hem die ophangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!