zondag 25 maart 2012

Een bijhorende kussenhoes

Het derde cadeautje voor mijn dochter haar verjaardag was een kussenhoes,
die bij dit dekentje past.
Ik schrijf "was" want ze was donderdag reeds jarig, dus ze heeft haar cadeautjes al gekregen.
Achteraan heeft de kussenhoes 3 rode knoopjes om het mooi af te sluiten.


Eigenlijk heeft ze ook nog een vierde cadeautje gekregen:
ik ga namelijk samen met haar, deze zomer, enkele daagjes naar Venetiƫ.
Vorig jaar hebben we dit ook gedaan, de reden: Johnny Depp
(waar ze zo zwaar verslaafd aan is, zoals ik al vertelde)
speelde enige tijd geleden daar in deze film.

Op reis gaan met je 16-jarige dochter, ik kan het iedereen aanraden, echte "quality-time",
arm in arm liepen we daar de hele dag rond.
Zalig ...

Zo zag ze eruit toen ze nog een klein meisje was ...


Ondertussen zijn we vele jaartjes verder geschoven ...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!