zaterdag 7 januari 2012

Niet de 3 biggetjes, maar de 3 monsters ...

Kennen jullie Stieg, Frieda en Nilson? Dat zijn onze 3 huismonsters. Stieg (links) is de oudste en een beetje een bazig typke, Frieda (de middenste) is het enige meisje en toch wel lief en schattig. Nilson (rechts) is de jongste, het kakkernestje dus. Eigenaardig genoeg zijn alle kindjes, die hier op bezoek komen, fan van de drie. Zijn kindjes normaal niet bang van monsters?


Ze zijn gemaakt volgens dit zelfgetekend model:


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk! Mijn dochter zou ze ook leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. enig !
    zo'n serie heb ik ooit ook eens gemaakt...
    de baster familie had ik ze genoemd.
    http://4.bp.blogspot.com/_XH5GXVQ4Ag8/TJIBIKpjCzI/AAAAAAAAAkI/5VD_JOUlQmA/s320/naai+bastersfamily.jpg

    De jouwe zijn enig met die gekke tanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke knuffels! Je maakt leuke dingen.
    Ik kwam via via op jouw blog uit en heb even rondgesnuffeld hier. Ik ga je volgen hoor want je maakt hele leuke dingen.
    Als je zin hebt kom dan ook eens kijken op mijn blog www.tantetonnie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!