donderdag 5 januari 2012

A-lijn rok 1

Gisterenavond was het de eerste bijeenkomst van de ijverige wijven. Leuk om daar heen te gaan: beetje naaien, veel kletsen en cava drinken (tja, 't was tevens ook nieuwjaarsreceptie).
Ik heb er mijn A-lijn rokje, een model uit de knipmode van ooit, eindelijk afgewerkt. Ik ben zelfs nog begonnen aan een tweede (in een ander stofje).



Het stofje is afkomstig van het stoffenspektakel.
Een beurs waar ik, zoals de meeste andere naaisters graag heen ga, zeker en vast omdat die in Gent vlak bij mijn huis is. Ik ga er dan ook met de fiets heen. Zeer interessant! Kan ik niet teveel kopen ;-)

2 opmerkingen:

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!