dinsdag 20 december 2011

De kerstboom

Ik was nog vergeten melden dat onze kerstboom ondertussen ook staat ... 
Ik verzamel al enkele jaren engeltjes, dus er hangen er verschillende in, de oudste engeltjes zijn nog van in de periode dat ikzelf kindje was (dus ze zijn meer dan 40 jaar oud), ze hingen bij ons thuis in de kerstboom en toen ik verhuisde heb ik ze meegenomen  ;-) ... elk jaar koop ik er nog eentje bij. Dus vermits ik niet meer zo jong ben ... zijn ze al met een bendeke.
Fijn is dat de geur en de lichtjes van de kerstboom !!!    
       



Deze foto heb ik getrokken zonder flash: er zijn daarvoor 2 mogelijkheden
1. ofwel zet je je iso zo hoog mogelijk in (1600 voor mijn fototoestel)
2. ofwel zet je de iso op 100 en de belichtingstijd op 1/50s
Bij beide opties op een statief werken, heb je geen dan kan je een stoel of iets dergelijks gebruiken. Ook de zelfontspanner insstellen op 2 of 10 sec.,
want het onmiddellijk afdrukken op het toestel doet het toestel ook bewegen. Veel plezier ...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!