maandag 18 augustus 2014

Nieuwe keramiek

Deze zomer hebben we al heel wat geknutseld, gebakken, gecreëerd ...
Nieuwe keramieken potjes: wokpotten, mueslipotten (of voor iets anders), koffietasjes en expressotasjes (gemaakt door Dirk).
Ze kunnen in grotere hoeveelheden gemaakt worden, omdat de basis een zelfgemaakte moule is ... handig dus ;-)







Deze keer hebben ze een matte glazuur en een nieuwe kleur.
Elk potje is uniek. Ze hebben wel dezelfde vorm, maar elk potje ziet er toch anders uit, omdat de glazuur zich er anders over verdeeld heeft ... en dat maakt ze zo mooi.

Hopelijk vinden jullie ze mooi ;-)

4 opmerkingen:

  1. Ziet er heel mooi uit. Zal vast nog eens moeten langskomen als je op een marktje staat...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn erg tevreden van onze aankoop (een schaal, een pot en twee theekopjes)! Het siert onze salontafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey!

    Niet zeker hoe ik je kan contacteren.

    Ik wou vragen of je binnenkort nog eens ergens zal staan met een standje. Ook vroeg ik me af of die prachtige blauwe gekartelde kom, te zien rechts op deze webpagina te koop staat.

    Mocht je me willen contacteren kan dat via cschreuer@hotmail.com

    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nathalie van hoorebeke14 augustus 2016 om 22:09

    Het zijn één voor één pareltjes! Wil spoedig eens komen zien...

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!