zaterdag 7 december 2013

Postcrossing

Eén van mijn favoriete bezigheden is kaartjes versturen en krijgen. Daarom ben ik lid van postcrossing.

Kennen jullie dat?
Je stuurt een kaartje naar iemand ergens in de wereld ... (je krijgt een adres van postcrossing)
Op het moment dat jouw kaartje daar aankomt, krijgt een ander random persoon jouw adres en stuurt een kaartje naar jou ...

Ondertussen heb ik er reeds 62 toegekregen en 61 verstuurd.
Ik kreeg reeds kaartjes uit Nieuw-Zeeland, China, Hong Kong, USA ...

Een kaartje uit China (9305 km) duurt gemiddeld 35 dagen tegen dat het in mijn brievenbus valt, eentje uit Japan slechts 5 dagen (9422 km).

Elke keer dat er eentje in mijn brievenbus ligt, vind ik dat heel fijn ;-)




4 opmerkingen:

  1. Postcrosssing is zo leuk! Ik doe dat zelf nu ook al een tijdje en ik geraak het niet beu. Loop jij ook s'ochtends dan vol enthousiasme naar je brievenbus?

    groetjes charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er ook mee bezig, maar heb er nog niet zoveel als u. De kaartjes plakken in mijn keuken aan de muur, ik hoop er de hele muur mee vol te krijgen. Zo'n plezier om er dan naar te gaan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit zo al die kaartjes krijgen. En oei, je kreeg ook bezoek van die Chinees hier. Staat er bij mij ook op vandaag. Ik denk dat ik het toch maar ga verwijderen...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
Hey, ik ben Caroline, 48 winters jong, ik woon samen met Dirk (m'n man/vriend/levensgezel) en m'n 2 grote kids. Ik ben stapelgek van mijn kids ;-) en natuurlijk ook van Dirk (ook een handy-man). Verder hou ik van alle creatieve, leuke dingen: naaien (prutsen wil ik zeggen) en keramiek (pottendraaien), maar ook van reizen (ver van of dichtbij huis, alles is goed). Ik woon in en hou van Gent ...