woensdag 14 november 2012

Post uit Amerika ...

Oh my god !!!

Gisteren uitte Elisabeth wilde kreten toen ze haar post zag ...

Het begon zo ...

Eind september schreef Elisabeth een brief naar ...
... Johnny Depp !

Het adres vond ze op internet via een fansite:
Johnny Depp
Spanky Tailor
3727 W Magnolia
Suite 300
Burbank, CA 91505
USA

De brief werd, met hulp van een collega, gepost in New York.
En toen ...

gebeurde er niets :-(
... tot gisteren ;-)

gisteren zat er een envelop in de bus uit Amerika


Ik stuurde haar een sms om haar te laten lekkerbekken,
nooit was ze zo snel thuis van school ;-)


een foto, getekend door den Johnny himself,
niet slecht toch ;-)

2 opmerkingen:

Over mij

Mijn foto
Hey, ik ben Caroline, 48 winters jong, ik woon samen met Dirk (m'n man/vriend/levensgezel) en m'n 2 grote kids. Ik ben stapelgek van mijn kids ;-) en natuurlijk ook van Dirk (ook een handy-man). Verder hou ik van alle creatieve, leuke dingen: naaien (prutsen wil ik zeggen) en keramiek (pottendraaien), maar ook van reizen (ver van of dichtbij huis, alles is goed). Ik woon in en hou van Gent ...