maandag 2 juli 2012

Een ... reversible tote bag

Dit weekend zaten we in de Ardennen, 't is te zeggen in Fanzel, nabij Barvaux en Durbuy.
't Is een pracht weekend geworden: gezellig, ontspannend, leuk en met vrij mooi weer.


Eerst maakte ik nog een handig zakje om meereizende boekjes, tijdschriften en krant in te steken.
Ik maakte het volgens dit simpel modelletje. Echt goed te doen voor beginnende naaisters.


Aan de buitenkant een toile cirée, aan de binnenzijde een katoentje.
Als hengsel gebruikte ik rode tassenband, ineensteken gaat zo een pak sneller zeg.

Ps.: Bedankt voor de felicitaties voor Elisabeth haar rapport, ze vond dit zeer fijn ;-)

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi punt, die rots! Ik moet vragen waar het precies is dan gaan we daar kamperen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is "de steen der ouden" of "Pierre Haina" te Weris. Zeer mooi dorpje, echt de moeite!

      Verwijderen
    2. Dank je! En leuke tas natuurlijk ;)

      Verwijderen
  2. Mooi dat knalrode tasje!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!