maandag 25 juni 2012

De blom van Eloleo

Oef ... 't is weer es voorbij ...
we kunnen dus terug beginnen leven, genieten, naaien, ...
en ... vakantie !!!



Met een gevoel van rust deze middag begonnen met de blom van Eloleo
en deze verwerkt in haarrekkers.



Dat geeft toch een beetje een zomergevoel hé ...

Eentje maakte ik uit de stof van het zakje waar Elisabeth haar hemd in verpakt zat.
Je kan de haarrekker niet zo goed zien zitten,
maar zo net na de examens had de dochter niet zo veel zin in een foto.
Daarom dus ...



Op naar het volgende project en denk er aan ...
nog 2 dagen voor de give away ;-)

5 opmerkingen:

  1. Toffe variant op de bloembroches, geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is heel mooi. Jij kan echt wel toveren met stof.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Muchas gracias Caroline, veo que las hortensias te han inspirado!!! quedan preciosos.
    Espero seguir tus novedades, los pasos, el roden de cómo se cosen las cosas...me son muy prácticos!!!
    saludos
    karumina

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!