zaterdag 26 mei 2012

De pennenzak

Hey iedereen ...
Het is er nog eens van gekomen om iets te naaien !
Hoe het komt ?
...
We zitten hier in een drukke periode ...
da's het nadeel van 2 grote kids te hebben ;-(
... die ellendige examens die er weer aankomen.
Sommigen vinden dit een gezellige periode,
ik niet ! Ik hou voornamelijk van de vakantieperiodes !
Tijdens het studeren worden ronkende naaimachines niet geapprecieerd,
stilte des te meer, dus daarom deze pauze op mijn blog.

Maar ik had toch even tijd om een pennenzak te maken volgens dit patroon.
Heel goed uitgelegd, duidelijke foto's.


Ik maakte de pennenzak met dezelfde stofjes van de flowerbag,
Elisabeth neemt de tas soms mee naar school als boekentas.
Dus is een bijhorend pennenzakje wel leuk, dacht ik zo ;-)

7 opmerkingen:

  1. Het is een schoontje, staat ook mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga nu toch eens dringend moeten beginnen aan tasjes, zakjes, pennenzakjes en alle oude briel hier vervangen, ik kom het overal tegen en vind het supertof, ook dit exemplaar is very nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil er ook nog graag 'ns eentje maken, staat nog op mijn "lijstje" ! ...maar stikmachientje is nog steeds niet uit herstelling. ;-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met de examens. Hopelijk is die periode vlug voorbij zodat je weer mooi dingen kan maken.
    Ik vind die knipportefeuille uit je vorige bericht zo mooi. Toffe stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi! Wat leuk dat je bent langsgeweest op mijn blog StudioZakka. Ik dacht laat ik ook eens bij jou langskomen :) Je maakt erg mooie dingen, lekker creatief! Ik heb me aangemeld als volger hoor.

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je een award gegeven, als je hem wilt ontvangen en doorgeven kun je op mijn blog lezen hoe het zit, groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!