zondag 15 januari 2012

Teveel restjes ...

Wat doen jullie met al die kleine restjes stof?

Ik heb er een toiletzakje van gemaakt.
'k Ben begonnen met een patchworkje van allemaal kleine vierkantjes (6 op 6 cm), dan een randje erom heen, zowel aan de voor- als aan de achterkant (het patroon is achteraan wel anders).
Ik heb er een driehoekig zijkantje ingestoken, zodanig dat het een ruim zakje is. Er moet toch veel gerief in zo'n toiletzakje hé.
Aan de binnenkant heb ik de stof van een kussensloop (uit de kringloopwinkel) gebruikt. En met de zelfde stof van de zijkant heb ik er 3 zakjes opgenaaid (voor de kleine prulletjes).
Voilà ... weeral iets minder stof in de kast ;-)



1 opmerking:

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!